דלג לתוכן העמוד
סגור תפריט
חיפוש באתר
חפש
חיפוש באתר
חפש
סגור
תפריט
דף הבית
טופס שאלון למורה
טופס שאלון למורה
המידע שהוזן בטופס נשמר
|
מידע נוסף
יש לנו נתונים שמורים עבור טופס זה
טופס זה מולא באופן חלקי
בעבר
.
האם תרצה/י להמשיך מהנקודה בה הפסקת?
כן
לא
1
פרטי התקשרות כללי
2
שאלון מאפיינים אישיים
3
תפקוד חברתי
4
תפקוד לימודי
5
תפקודי קריאה
6
תפקודי כתיבה והבעה
7
תפקודי חשבון
8
תפקודי אנגלית + סיכום
המידע אשר תמלא/י בשאלון זה הינו חשוב והכרחי על מנת שתועבר פניה אודות התלמיד לפסיכולוג/ית בית הספר (לצורך התייעצות/ ביצוע הערכה פסיכולוגית וכו'). במידה ואינך בטוח/ה לגבי סעיפים מסוימים יש למלאם לאחר בדיקתם וצפייה בתלמיד.
פרטי המגיש/ה
שם פרטי
(חובה)
שדה חובה
שם משפחה
(חובה)
שדה חובה
נייד
(חובה)
שדה חובה
תפקיד ממלא/ת השאלון
(חובה)
שדה חובה
בחר/י
מחנכ/ת
מורה/מורת שילוב
אחר
אחר - תפקיד ממלא השאלון
שם היועצ/ת
(חובה)
שדה חובה
נייד היועצ/ת
(חובה)
שדה חובה
נייד של מחנכת הכיתה
(חובה)
שדה חובה
שם פסיכולוג/ית המסגרת
(חובה)
שדה חובה
בחר/י
אורטל ששון חדד
אלכס שניאורסון
אנה רצר
גל אברגל
הגר רוטבאום
הדר דדון
יובל סער
יסכה מול בכר
לאורה צובל
לורן אדרי זוארץ
מאור בוכני-שטרן
מורג פיטרו
מוריאל הולצמן
מיקה ביברינג
נעמי יפה עיני
רועי עטיה
רמה טובי
שחר מלק
שיר אהרון חיימוב
שם בית הספר
(חובה)
שדה חובה
בחר/י
בה"ס גיל רבין
בה"ס מדעים אלון
בה"ס שקמים מעוז
בה"ס מדעי תורני
בה"ס הרוא"ה
בה"ס יסודי התורה
בה"ס מעלות (עטרת אסתר)
בה"ס בני יוסף
בה"ס תורני חדש (בנים)
בה"ס תורני חדשני
ראשית - בה"ס תורני חדש (בנות)
בית ספר הדר
בית הספר החקלאי
בית הספר יסודי צומח
מקיף כללי גוטווירט
מקיף דתי
שירת ברכה
אולפנת בארי
נריה
פרטי התלמיד/ה
תעודת זהות
(חובה)
שדה חובה
תאריך לידה
(חובה)
שדה חובה
שם בית הספר
(חובה)
שדה חובה
בחר/י
בה"ס גיל רבין
בה"ס מדעים אלון
בה"ס שקמים מעוז
בה"ס מדעי תורני
בה"ס הרוא"ה
בה"ס יסודי התורה
בה"ס מעלות (עטרת אסתר)
בה"ס בני יוסף
בה"ס תורני חדש (בנים)
בה"ס תורני חדשני
ראשית - בה"ס תורני חדש (בנות)
בית ספר הדר
בית הספר החקלאי
בית הספר יסודי צומח
מקיף כללי גוטווירט
מקיף דתי
שירת ברכה
אולפנת בארי
נריה
כיתה
(חובה)
שדה חובה
פרטי ההורים
שם מלא הורה 1
(חובה)
שדה חובה
נייד הורה 1
(חובה)
שדה חובה
שם מלא הורה 2
נייד הורה 2
לשלב הקודם
לשלב הבא
שאלון
מהי מידת המוטיבציה ללמידה, באילו תחומים המוטיבציה גבוהה ובאילו נמוכה?
כיצד מגיב/ה למצבי תסכול וכשלון (יכולת התמודדות והתמדה/ נסיגה/ בכי/ התפרצויות זעם/ יכולת דחית סיפוקים/ ניסיונות להכחיש ולהסתיר כישלון/ סירוב לקבל עזרה/ תלות):
תאר/י את מצב הרוח האופייני לתלמיד/ה (עליז, עצוב, "קפיצי", תנודות במצב הרוח)
דפוס התנהגות (פעיל, פאסיבי, איטי, אימפולסיבי, חוסר שקט, מוביל, נגרר, חולמני, עקשן, תוקפן, התפרצויות זעם, בעל פחדים, מרבה לבכות, חרדה, לחץ בזמן בחינות, הסתגרות וכד'):
האם קיימות בעיות התנהגות?
בחר/י
כן
לא
אנא פרט/י מתי מתרחשות, באיזו עוצמה, מהם הגורמים המעוררים אותן לדעתך
כיצד מגיב/ה לתיווך? (נרתע / תלותי / נעזר ביעילות)
האם הוא/היא מודע/ת לקשייו/ה?
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקוד חברתי
האם תפקודו/ה החברתי תואם את גילו/ה הכרונולוגי (ילדותי מידי/ תלותי מידי / בוגר יחסית לחבריו/ה)
האם התלמיד/ה נתון/ה להטרדות (לועגים לו/ה / מציקים / מרכלים / מחרימים / מתעלמים / מאיימים וכד') או מעורב/ת בהטרדות ילדים אחרים (לועג / מציק / מרכל / מחרים / מאיים / מתעלם וכד' )? אם כן, אנא פרטו
מה מקום התלמיד/ה בחברת בני הכתה (מקובל/ת, מנהיג/ה חיובי/ת, מנהיג/ה שלילי/ת, דחוי/ה, שקוף/ה)
האם קיימת הבנה של מצבים חברתיים כן / לא אנא פרטו
כיצד מתמודד/ת עם קונפליקטים ועימותים חברתיים (תלותי, נסוג, יוזם פתרונות, נוקשה, גמיש)
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקוד לימודי
האם התלמיד/ה מבקר/ת באופן סדיר בביה"ס?
בחר/י
כן
לא
אנא פרט/י נושאים ותפקודים בהם התלמיד/ה מגלה יכולת וכישורים טובים
האם להערכתך רמת ההבנה והידיעות של התלמיד/ה גבוהות ממה שמראים הישגיו/ה (בהתייחס להשתתפות בשיעורים, הגשת עבודות ושיעורי בית, בחינות)
האם הישגיו/ה מתאימים למידת השקעתו/ה בלימודים?
אנא פרט/י הרגלי למידה (הבאת ציוד, הכנת שיעורי בית, התארגנות לקראת שיעור ובמהלכו וכו')
האם עובד/ת באופן עצמאי? כן / לא אם לא, אנא פרט/י
האם התלמיד קשוב במהלך השיעורים? ( מוסחות, תנועתיות וחוסר שקט, קושי לשבת לאורך זמן, חולמנות וכו') כן / לא אם כן, אנא פרט/י
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקודי קריאה
אנא פרט/י את רמת הקריאה ביחס למצופה ברמת הכיתה ( במידה וקיים פער גדול משנה מהמצופה לגיל צייני את גודלו)
שליטה באבני היסוד (תנועות, מיזוג צלילים למילה שלמה, זיהוי מילים שלמות)
רמת קריאה (מילים, הברות, משפטים, קטעים, ספרים) שוטפת, מצרפת, מוטעמת
הבנת הנקרא (אין הבנה, הבנה ברמה מילולית, מפרשת, משתמעת, הבנת מסר סמוי)
האם קיים פער בין יכולות התלמיד כפי שבאות לידי ביטוי בהבנת הנקרא לעומת הבנת הנשמע?
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקודיי כתיבה
איכות הכתב (עיצוב האותיות, האם הכתב קריא, קצב כתיבה)
ארגון הדף (רווחים בין האותיות ובין המילים, כתיבה בתוך השורה, חריטה, מחיקות, סדר)
שגיאות כתיב (השמטת עיצורים ואמות קריאה: א.ה.ו.י / סופיות / שגיאות הבחנה שמיעתית: ג-ק, פ-ב, צ-ט, ז-ס-צ/ שגיאות הומופוניות א-ה-ע, ח-כ, ט-ת, ס-ש, כ-ק)
אנא תאר/י האם קיימים פערי תפקוד בין הכתבה, העתקה וכתיבה חופשית
תפקודיי הבעה
הבעה בע"פ (אוצר מילים, ניסוח רעיון, היגוי, קצב דיבור, מבנה תחבירי של משפט, שיבושי לשון)
הבעה בכתב (תוכן, ארגון, תחביר, סגנון, ניסוח)
האם קיים פער בין הבעה בכתב לבין הבעה בע"פ? כן/ לא אנא פרט/י
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקודיי חשבון
אנא פרט/י את רמת התפקוד ביחס למצופה ברמת הכתה (במידה והפער גדול משנה צייני את גודלו)
האם שולט/ת בתחומי מוכנות לחשבון (תפיסה כמותית, סדרתיות, מניה, ספירה, השוואת כמויות)
האם שולט/ת ב- 4 פעולות חשבון
האם שולט/ת בפתרון בעיות חשבוניות ברמת הכתה כן / לא אם לא, אנא פרט/י
שברים (פשוטים, עשרוניים, אחוזים), אלגברה, גיאומטריה וטריגונומטריה
אנא תאר/י את ההבנה החשבונית של התלמיד/ה (הבנה מהירה, נדרשת המחשה, נדרש תרגול רב/ מועט וכד')
לשלב הקודם
לשלב הבא
תפקודיי אנגלית
אנא פרט/י את רמת תפקוד התלמיד/ה ביחס לרמת הכתה - תחומים בהם שולט/ת ותחומים בהם מתקשה:
מקצועות לימוד נוספים (ערבית, מקצועות רבי מלל ועוד)
אנא פרט/י את המקצועות בהם התלמיד/ה מתפקד/ת טוב
המקצועות בהם מתקשה:
האם צוות בית הספר ממליץ על התאמות בדרכי למידה או בדרכי היבחנות אשר יכולים לסייע לתלמיד/ה? הסבירו מדוע, האם נוסו במסגרת בית הספר ומה הייתה מידת השפעתן
נשמח אם תוסיפו כל פרט העשוי להיות משמעותי לטובת האבחון:
לשלב הקודם
שלח/י
האם דף זה עזר לך?
כן
לא
נשמח אם תפרט/י:
שם:
דוא"ל:
טלפון:
שלח
שתף את העמוד
הדפס עמוד
שתף ב-Whatsapp
שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף באימייל
כותרת תחתונה של האתר. לחץ לדילוג על איזור זה